29/08/12

Nails | Sea-green

 
 
Today I pamper my nails ... a little pampering knows ever so well! They were quite and I also need ... And how I love this shade of green seas and seen I go on vacation in the next few days I decided to spoil them today ... So, before Summer goes away, here are my nails with sea-green ... and to give them more joined joke on each nail annul a white shade ... I'm really enjoying the view, I hope you also enjoy it!

*********

Hoje fui mimar as minhas unhas... um pouco de mimo sabe sempre tão bem!! Elas estavam a precisar bastante e eu também... E como eu adoro este tom verde-mar e visto ir de ferias nos proximos dias resolvi mimá-las hoje... Por isso, e antes que o Verão acabe, aqui estou eu com um tom verde-mar nas minhas unhas e para lhes dar mais piada juntei em cada unha anular uma tonalidade branca... estou mesmo a gostar de ver, espero que também gostem!
 

2 comentários:

  1. Love the nail color and the ring!!!

    www.readydressedgo.blogspot.com

    hugs, Vanessa

    ResponderEliminar